Jesteś w :   Strona głównaProduktySystemy CRM

Systemy CRM

CRM czyli System Zarządzania Relacjami z Klientami (ang. Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.


Jeżeli strategia i filozofia prowadzonego biznesu jako jedną z kluczowych wartości postrzega stały kontakt i dbanie o zadowolenie klienta, system CRM jest właściwym narzędziem do usprawnienia i wzbogacenia jakości tych procesów.



System CRM można stosować między innymi do:

  • poprawy obsługi klientów firmy,
  • znaczne przyspieszenie obsługi klientów,
  • rejestracji sprzedaży i kupna towarów lub usług,
  • prowadzenia centralnej ewidencji klientów firmy i gromadzenia ich danych,
  • zarządzanie i automatyzowanie rejestru płatności za wystawione faktury, automatycznego informowania klientów o przekroczeniu terminu płatności,
  • w przypadku braku reakcji na wysłane ponaglenie system klasy CRM może dodać takiego klienta do kolejki rozmów telefonicznych pracownika firmy lub powiadomić wskazany podmiot np. prawnika firmy,
  • automatyzacji wysyłania mailingów urodzinowych, imieninowych czy świątecznych jak również spersonalizowanych ofert handlowych,
  • poprawy przepływu informacji,
  • znaczącego przyspieszenia reakcji na zmiany rynkowe.

 

System CRM może zostać wdrożony w następujących sekcjach:

  • Zarządzanie klientami,
  • Call Center,
  • Automatyzacja sprzedaży,
  • Dział handlowy,
  • Dział marketingu,
  • Zarządzanie kampaniami,
  • Zarządzanie klientami kluczowymi,
  • Zarządzanie promocjami,
  • Obsługa finansowa i windykacja,

Nasza oferta obejmuje przygotowanie dedykowanego systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami i podnoszenia świadczonych usług.

strona główna | nasza firma | produkty | usługi | referencje | nasze marki | kontakt

copyrights 2005-2020 Agencja Interaktywna DOTWEB